Засідання_2

Під час спільної співпраці з учителями, працівниками районних (міських) методичних служб виокремилися проблеми, які потребують уваги, а саме:

- відсутність в області достатньої кількості класів з профільним навчанням та поглибленим вивченням хімії;
- недостатні матеріальна база навчальних шкільних кабінетів хімії та забезпеченість їх комп’ютерною технікою;
- невчасне постачання до нового навчального року підручників з хімії;
- наявність в учнів одного й того ж класу підручників 3-4 авторів, що ускладнює організацію роботи учасників навчального процесу на уроці;
- труднощі в організації та проведенні тестування, підготовці школярів до зовнішнього незалежного оцінювання;
- підготовка учнів до участі в олімпіадах.

З цією метою розв’язання даних проблем рекомендуємо:
1. Орієнтувати загальноосвітні навчальних закладів на створення класів з профільним навчанням та поглибленим вивченням хімії.

2. Формувати вміння вчителів хімії організовувати і проводити зовнішнє незалежне оцінювання випускників, готувати учнів до участі в олімпіаді з хімії, забезпечувати проведення навчального процесу в умовах класів з профільним навчанням та поглибленого вивчення хімії.

3. Вивчати стан викладання хімії, перспективний педагогічний досвід.

4. Поширювати перспективний педагогічний досвід кращих вчителів області, України.

5. Постійно проводити моніторинг якості освіти.


Відеозапис майстер-класу  Швець ОлениОлександрівни, учителя хімії комунального закладу "Петрівський навчально-виховний комплекс "загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів - гімназія" Петрівської районної ради Кіровоградської області.

Немає коментарів:

Дописати коментар